"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

zaterdag 14 mei 2011

Winterboekje

  
Mijn eerste zelfgemaakte boekje is voor mijn zus. Mijn zus woont in Spanje en daar zijn we deze meivakantie naar toe geweest. Eerder kon ik dog geen foto's plaatsen; zij moest het eerst nog krijgen.
Dus vandaag dan maar... Dit is het geworden:



Voorzijde

  






Geholpen door mijn dochter bij het fotograferen...









 






 

Al met al is het een heel boekwerk geworden!
Het heeft me heel wat moeite gekost om in zo'n klein formaat te werken; ik ben toch echt meer een scrapper die albumbladen op A4 of 12" formaat maakt en dan is dit een hele omschakeling! Maar het is me best wel goed gelukt! Mijn zus was er in ieder geval blij mee en daar ging het om.


De volgende keer laat ik het 2e boekje zien; het poezenboekje dat ik ook nog af heb gekregen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina