"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

zaterdag 24 december 2011

Kerstkaarten 2

Vandaag nog meer kerstkaarten die ik je graag wil laten zien. Elk met z'n eigen sfeer, soms voortbordurend op iets dat ik al eerder gemaakt heb, soms ook helemaal anders..

Als eerste een met veel verschillende technieken:
En een scrapkaart:
Wat detail:
En weer gestempeld:


Hieronder nog een met gecombineerde technieken:
Met flits genomen
En zonder flits
En wat dichterbij:


De kaart hieronder heb ik speciaal voor mijn dochter gemaakt:
En een detailfoto:

Het is een hele grote, speciaal gemaakt omdat zij het geƫmboste mica zo enorm mooi vond...
Dus de kaart die ik eerder al voor haar had gemaakt er binnenin gestoken:

En de achterzijde daarvan:
Gewerkt met dewdrops: 

En de laatste voor vandaag:


Er zijn veel verschillende stempels, inkt, dies en embossingfolders gebruikt. Heb je hier vragen over, laat het me weten: Ik geef je graag een antwoord! Eindelijk ook de gewonnen Derwents uitgeprobert en deze gelijk maar met distress en glitterpennen gecombineerd...
Hoop dat je weer genoten hebt van wat hier getoont is....

Knutselgroetjes, 
Gerrina

1 opmerking:

  1. Prachtige kerstkaarten! En zoveel verschillende technieken gebruikt. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina