"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

dinsdag 27 december 2011

Kerstkaarten 4

Graag laat ik je de laatste kerstkaartenserie van dit jaar zien:

En een detailfoto hiervan:
 
  
 En een detailfoto van deze kaart, waar voor  de basis gebruik gemaakt is van behangpapier met een supermooie structuur:
          
En de allerlaatste die ik dit jaar gemaakt heb en om goed af te sluiten maar gelijk een set gemaakt:
 Hiermee komt een einde aan de kerstkaarten die ik je wil laten zien.
Natuurlijk was het kerst-knutselen daar niet mee gedaan... Wij vieren geen uitgebreidde Sinterklaas, maar geven elkaar kadootjes op 1e kerstdag.
Wat ik daarvoor maakte komt een volgende keer...
Hoop dat je het weer leuk vond om wat van mijn werk te zien!
Knutselgroetjes,                   Gerrina

1 opmerking:

  1. what a great array of holiday cards, I especially like the first one with the acetate on it.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina