"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

woensdag 29 februari 2012

Serie 6

Vandaag alweer de laatste kaart van de serie...
Deze sluit aan bij de vorige twee (kaart 9 en 10).
Ik vond het heerlijk om de uitdaging met mezelf aan te gaan om een heel aantal verschillende kaarten met twee bij elkaar passende sets te maken in maar 3 kleuren naast de gebruikte basis. Er zijn nog veel meer mogelijkheden en ik had nog wel even door kunnen gaan, maar elf kaarten is wel even genoeg en het is ook leuk om weer met iets anders aan de slag te gaan...
Okay, de laatste kaart dus;

Kaart 11:





Deze keer een andere achtergrond als basiskaart en enveloppe genomen en en andere kleur bloem extra gestempeld en met foam opgeplakt. Deze bloem met dezelfde kleur inkt doorgestempeld op de achtergrond. Zelfde idee, maar door twee veranderingen toch weer een ander effect...

Hoop dat je genoten hebt van mijn serie en geïnspireerd bentgeraakt!

Groetjes,

Gerrina

4 opmerkingen:

  1. Ik vind hem echt prachtig Gerrina en de kleuren zijn super.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi gedaan Gerrina!
    ben weer benieuwd naar het volgende!
    Gr, ALix

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje ! Mooie kleuren, helemaal mijn ding !
    Groetjes en fijn weekend
    laurette

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina