"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

zondag 5 februari 2012

Winter dicht bij huis en meer...

Eindelijk lijkt het buiten dan echt winter...
Op 31 januari maakte ik deze foto:

Maar daar moest ik wel heel snel voor zijn, want dat beetje sneeuw was zo weer weg..
Gisteren heb ik deze foto genomen en zo ongeveer ziet het er vandaag nog steeds uit:

Omdat ik in januari niets meer geblogd heb, heb ik niet eerder deze candy's erop kunnen zetten:
Lydia's blog Scrappen and cards by Lydia bestaat op 14 februari precies twee jaar en heeft een mega candy, maar wat het is??? Daar kun je zelf achter komen door op de 15e februari te gaan kijken. In mijn sidebar vind je haar blog terug en via de link hier. Ben heel benieuwd wat ze bedacht heeft! 
 Ook bij Pion design hebben ze een gave candy:
De From my hart II lijn en ook de 6x6! Wil je bij hen meedoen? Kijk dan even op het blog van Pion, je vindt ze hier.
Natuurlijk is dat niet het enige dat ik je verder wil laten zien.
Met de dochter naar het ziekenhuis in Maastricht betekend ook even het Vrijfhof oplopen en daar zijn elk seizoen mooie plaatjes te maken;


Hoop dat je genoten hebt van dit "gemengd" bericht!
Volgende keer meer "winters" en zelf gemaakt.
Knutselgroetjes,
Gerrina

1 opmerking:

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina