"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

woensdag 14 maart 2012

Boekenlegger 2


M'n dochter was gelukkig blij met de boekenlegger.
Ook voor mijn man heb ik een boekenlegger gemaakt volgens dezelfde werkwijze...

Voorkant:
Gemaskerd en gesponst met Distress Inkt. Stempel van Stampavie; Sarah Kay gebruikt. Vond deze ook wel voor een mannen-boekenlegger kunnen...
Ingekleurd met potloden van Nellie Snellen.
In detail:

Binnenkant:
Het papier achter het hartje ook voor de achtergrond gebruikt.
De stempels hiervoor zijn van Marianne Design: achtergrond letters en de alfabet-reeksen van de laatste jongens- en meisjes sweetharts. Het meisje is een stempel van Hermine die bij haar mooie boekje zat. Het achtergrondpapier is o.a. gemaakt met twee kleuren Distress inkt gesponst door een hartjesstencil van Joy.

Achterkant:

Fijn dat je mijn blog hebt weten te vinden en ik ben benieuwd wat je ervan vindt!

Creatieve groetjes, Gerrina


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina