"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

zondag 18 maart 2012

Kleurenserie


Bedankt voor de lieve berichtjes die ik steeds weer hier vindt! Natuurlijk knutsel ik voor m'n eigen plezier en om persoonlijke kaarten, kadootjes of herinneringen te maken, maar het is heerlijk om te lezen wat jullie ervan vinden!

Afgelopen vrijdag zou ik naar de Knotsgekke kaarten en scrapdagen in Den Bosch gaan,maar dat is niet gelopen als gepland. M'n dochter moest een keer extra naar het ziekenhuis, dus toen ik bij de beurs was, was het al half drie. Ik heb nog nooit zo snel een beurs gedaan en dus ook heel veel niet gezien. De nieuwe stempels van Crealies/Miranda niet en Rosita helemaal misgelopen... Wel (heel kort) met wat bekenden gesproken en genoten van het feit dat het op dat tijdstip niet meer zo druk was; makkelijk als je zo weinig tijd hebt... En toch weer een of twee dingen meer gekocht als dat ik van plan was, maar dat hoef ik niet uit te leggen, denk ik, dat is wel herkenbaar..?
Ik ga er maar vanuit dat ik op het Artspecially event wel heerlijk de tijd kan nemen om al het nieuwe te zien en veel ideeën op te doen! Daar kijk ik echt naar uit!

Ondertussen heb ik de smaak te pakken om mezelf een uitdaging/beperking te stellen. Er zijn drie kaarten die ik moet maken en daarvoor heb ik me beperkt in de kleuren die ik mocht gebruiken: bruin, turquoise en crème. Wel heb ik allerlei technieken gebruikt. De eerste kaart kan ik al laten zien:

Met enveloppe:
Detail:

De tweede volgt zodra die op z'n plekje is aangekomen.

Geniet van het zonnetje als die zich laat zien en knutselgroetjes,
Gerrina


6 opmerkingen:

  1. Hoi leuk om naar de beurs te gaan toch,er komt vanzelf nog een stempeldag.leuke envelop.gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk je kaart met enveloppe Gerrina. Leuke kleuren.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief geboortekaartje!
    En jammer van de beurs, maar er komt vast een volgende gelegenheid!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij ben in ieder geval nog geweest. Ik had geen oppas! Leuk kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Absolutely beautiful!!!! Thanks for sharing!
    Hey, we have a giveaway here, please stop by and add your name to the list - http://www.pixiedustpaperie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina