"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

zondag 4 maart 2012

Sterrenlady


Zoals al aangekondigd iets heel anders:


De stempel en rand ingekleurd met Distress inkt en stains. De rand is gemaakt door de afbeelding te maskeren en er twee keer een stencil bij te gebruiken. De eerste keer met distress inkt en de tweede keer de stencil met colorbox inkt ingesponst en met kleurloze EP geƫmbosst. Dit gemat op helder blauw en dat weer gemat op een zelfgemaakte achtergrond met eenzelfde stencil als eerder en colorbox-inkt.
De tekst gestempeld en op dezelfde manier bewerkt en opgeplakt.

De sterrenlady-stempel heb ik op een beurs gekocht, maar ik heb geen idee hoe deze heet of van welk merk die is. Misschien kan iemand me aan die info helpen?

Ben benieuwd wat je ervan vind!

Creatieve groetjes,

Gerrina

5 opmerkingen:

  1. Wow, heel mooi Gerrina! Ik vind zeker die achtergrond heel apart gedaan!!
    Gr, ALix

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha troeltje .....wat ben je weer lekker bezig geweest ...super gaaf !!!!

    Knuf Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Gerrina,

    Wat leuk om je te ontmoeten! Ik heb (zoals je ziet) meteen een kijkje op je blog genomen. Wat een leuke technieken en mooie kaarten! Ik snuffel nog even verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook dit is een super mooi kaartje, mooie kleurencombinatie.Ben heerlijk even op je blog aan het rondneuzen.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    http://balliescreationballie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Gerrina,

    Wat een mooie kaart!
    Ik heb deze stempel ook, hij het "Celestial Femme" en is van Time to Stamp.
    Ik heb nog een paar andere dames van dezelfde lijn, Largo Moon Dreams Femme, Native American Femme (met een wolf) Dragonfly Femme (met libelles)
    Ze zijn fantastisch maar ik geloof dat het merk niet meer op de markt is.

    Groetjes Heidi de Kok

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina