"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

woensdag 4 juli 2012

Dromen / Dreaming

Voor weer een Stamping Angels project "Oldies but Goldies" heb ik een tag gemaakt.
Dat gevraagd werd te werken met een fotostempel en op een tag, vond ik niet zo moeilijk, maar om in de kleuren van het boekje te blijven, best wel...
Ik had ook enorm veel zin om te tekenen en heb die twee dingen toen maar gecombineerd. Dit is 'm geworden:


En detailfoto van de tekst:

En de bewerkte fotostempel:

Gebruikte stempels zijn van Stampsmith, Artemio en Viva. Ik heb gewerkt met Memento, Archival en Distress inkten. De kleine splitpennen zijn mini's van Tim Holtz. Gebruikte stift is een bruine van Stabilo.

Ik heb met heel veel plezier hieraan gewerkt, maar ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden...

Geniet van het heerlijke zomerweer als je er de kans voor hebt en creatieve groetjes,

Gerrina


I'm entering this one in the Simon Says Stamp challange Tag or ATC.

7 opmerkingen:

  1. Ik vind hem erg mooi, en de kleuren lijken op sepia, die oude foto's , dus dat is super.
    Gr, ALix

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such wonderful artwork on your tag, perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. That's a great tag, it looks like artwork of Leonardo di Vinci!

    xo, Kristina
    Sharing bloggy love from SSS challenge
    Come by and see me sometime!
    www.pearlgateway.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love your tag, great image

    Thank you for joining us at Simon Says Challenge this week.

    Hugs,

    Jo x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina