"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

woensdag 11 juli 2012

Mannen-Verjaardagskaart

Het heeft even geduurd, maar toch iets kunnen maken.
Een verjaardagskaart deze keer.
Bij Mi CAS es Su CAS hebben ze deze keer een kleurenchallenge waar ik graag aan mee wil doen. De kleuren zijn wit, geel, roze en blauw, maar de kaart die ik wilde maken, was voor een man!! Ik vond het op z'n zachts gezegd een uitdaging om die twee toch te combineren...
De jarige vond 'm gelukkig leuk en ik vind 'm lekker zomers:



Het is lekker weer om binnen aan de gang te gaan, dus 'ns kijken wat ik verder nog ga maken... Wat dat geworden is, laat ik je de volgende keer zien...

Creatieve groetjes, Gerrina


Ik doe hiermee ook mee bij: Elke Kaart Een feestje; zomer

11 opmerkingen:

  1. Gewaagd hoor, een mannenkaart in deze kleuren. Maar ik vind hem zeer goed geslaagd.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke stempel heb je gebruikt. Je hebt er een leuk kaartje van gemaakt. Bedankt voor je deelname aan MCSC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart, bedankt dat je weer mee komt doen met MCSC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo leuke kaart bedankt voor de deelname mcsc.Gr.Nel gastdesigner

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart! En mag gerust voor mannenkaart. Fijn dat je meedoet met de kleurenchallenge bij MCSC!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje, kan me voorstellen dat ie in de smaak viel bij de jarige!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke mannenkaart, geweldige die grote luchtballon.

    Gezellig dat je meedoet met EKEF

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel geslaagd in die kleuren! Bedankt voor je deelname aan MCSC!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart!
    Dank je wel voor het mee doen bij EKEF!
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk kaartje, Gerrina.
    Super leuke stempel heb je gebruikt.
    Bedankt dat je meedoet met de EKEF uitdaging!
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina