"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

woensdag 25 juli 2012

Tijd is.../time is...

Heb jij dat ook? Dat je niet gauw iets weggooit, al heb je er alleen maar dingen op uitgeprobeerd? Nou ik heb daarvan best een stapel liggen. Vandaag daar ingedoken en deze kaart ermee gemaakt:


Detail:

Ook weer met wat tape gewerkt. Ik ben echt aardig "om"; ik vind het leuk om daar accenten mee aan te brengen.

Er zijn allerlei inkten gebruikt. De tekst is van Stampers Anonymoes/TH-collection. De gestempelde danster is van Inkadinkado. De balletdanser is gemaakt met een stans van Quickutz en na het sponzen heb ik wat lijntjes met zwart en wit getekend. De wekker is een stans van Sizzix/TH alterations. Verder heb ik dus nog wat stukjes tape gebruikt.

Moet ik toch vaker proberen; er ligt een hele stapel "zonde om weg te gooien". Kan er langzaamaan wat verdwijnen uit mijn hobbykamertje...

Creatieve groetjes, Gerrina

2 opmerkingen:

  1. What an inspiration piece of artwork Gerrina.

    I posted your package Monday so hope it arrived soon.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie werk heb je gemaakt met zomaar een "probeersel".
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina