"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

dinsdag 29 oktober 2013

Zebra

Zebra´s zijn een van mijn lievelingsdieren. Ondertussen heb ik al een heel aantal zebra-stempels verzameld en dus heb ik er een paar van gebruikt. Ook een giraffe mocht niet ontbreken:




De achtergrondstempel met DI Pumice Stone gestempeld en gesponst. De strepen aan de rand erop gezet door met de rand van het inktblok van Aged Mahony op het papier te drukken.
De grote zebra stempel met Versafine zwart gestempeld en gesponst met DI. Daarna met een witte Sharpie strepen gezet en de randen distressed en met roze gesponst. Deze is verhoogd opgeplakt.
 De kleine zebra op kraft afgedrukt met Sepia en met witte Derwent ingekleurd en uitgeknipt. De Giraffe op een behangstaaltje gestempeld met Sepia en uitgeknipt. Het geheel nog op bruin papier gemat.

Nog een foto van de gebruikte materialen:


Ik zie dat m´n sharpie buiten het blikveld van m´n cameralens is gerold...


En dan heb ik gisteren vanuit mijn hobbykamertje weer zo´n mooi lucht gezien:






Mooi na alle storm en wind en regen van de laatste dagen... Ik wou je toch een beetje laten meegenieten... En vandaag ben ik lekker buiten gaan uitwaaien, dat was hard nodig! En ook genoten van alle kleuren die wel nog aan de bomen zijn blijven zitten...


Creatieve groetjes,
Gerrina


Met deze kaart doe ik mee bij:
Simon Says Stamp monday challenge: Anything goes


13 opmerkingen:

  1. Knap wat jij altijd met stempelen weer te maken. De kleuren en materialen welke je gebruikt. Heel goed gekozen. Groetjes. Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O. En prachtig die luchten. Daar kan ik zo van genieten. Gelukkig hebben we alle ruimte om ver weg te kijken. En ook vanmiddag naar buiten. De tuin in, daar was genoeg te doen. Groet Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt. Heel leuk die stempels!
    Heel mooi die lucht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaart zeg, mooi ook de lucht op je foto's.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great background for the Zebras! Fantastic card design and beautiful sunsets :) Greetings, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Good morning, the c&p blogger here just popping by to check your latest makes which as always are so inspirational.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk al die gestreepte en gevlekte dieren op 1 kaart!
    Prachtige luchten inderdaad!
    Groetejs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card! Lovin' all the wild animals! Thanks for joining along with Simon Says Stamp Monday Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke zebra stempels Gerrina, ook de giraffe is gaaf...kan me indenken dat je deze graag gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die is leuk met de zebra s
    Liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi Gerinna, en wat een prachtige stempels!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Love these images Gerrina-what fun!
    Hugs,Nessa xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful card and stunning photos, Gerrina! Thanks for sharing! I love those pink skies! Darnell

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina