"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

vrijdag 29 november 2013

Schaatsen-kerstkaarten 6 / Skating-Christmascards 6

Voor de broodnodige variatie heb ik tussendoor een kerstkaart gemaakt met een van de weinige cute stempels die ik heb:


Gebruikte materialen:
En natuurlijk de stempel van Bildmalerna, een ijssterrenstencil van Joy en een tweede ijssterstempel van een onbekend merk en als laatste de tekststempel van Family...

Deze kaart is speciaal gemaakt voor de uitdaging bij The Stamping Cottage, waar deze keer een kerstkaart in blauw en wit gevraagd wordt... Ik heb even helemaal niet zo veel tijd voor het stempelen, dus dit was lekker om te doen... En ik ben er nog niet helemaal met de kerstkaarten, dus je zult er nog wel meer langs zien komen...



Creatieve groetjes,
Gerrina


Met deze kaart doe ik mee bij:

5 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Gerrina, en leuk dat je meedoet met de challenge van The Stamping Cottage.

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje Gerrina, heel mooi gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohwwww deze kaart is echt fantastisch! Ik heb deze stempel ook. Leuk om te zien hoe jij die verwerkt hebt. Deze kaart heb ik opgeslagen als inspiratiekaart. Ik vind hem echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart zeg en wat een leuk idee. Je vorige kaart is super maar een reactie plaatsen lukt niet zo goed. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina