"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

zondag 2 maart 2014

Art Journal 52 # 6 The Lost Art of Love letters

Alweer de 6e week voor Journal 52. En, door wat andere dingen die ik moest maken, loop ik een klein beetje achter... Maar goed, Dit is mijn page geworden:
Week 6 for Journal 52. And, due to some other things that I had to make, I am a little behind... Well, this is my page:




Gebruikte materialen/used materials:
Stempels/stamps: Art Specially (hart), Hobby Idee (Letter, pen en inktpot), Wibra (hart met vleugels)
Stencil: Pandura
Inkt/ink: Versafine black onyx + sepia, Distress Ink Wild Honey, Vintage Photo, Picked Rasberry en Salty Ocean, Hero Arts soft pool en Distress Stain Wild Honey en Dried Marigold.
Oranje/orange fijnschrijver/pencil.


Creatieve groetjes en Alaaf,
Gerrina

Met deze page doe ik mee bij:

10 opmerkingen:

  1. Mooie pagina! Je bent lekker op dreef zo. Dat grote blauw groen hart is een stencil?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor, dat is een foam stempel die ik bij (niet te geloven) de Wibra vond vorig jaar... Groetjes, Gerrina

      Verwijderen
  2. Wauw wat een mooie kleuren heb je gebruikt. Mooi zo en ik heb het maar eens goed bekeken. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zeer mooi zowel van kleuren als stempelen!
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie zacht gekleurde pagina geworden, Gerrina!
    Je hebt alle stempels ook prachtig gecombineerd tot één geheel.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi Gerrina, mooi is de achtergond

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi en wat een leuk onderwerp, leuk om dit alles te volgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super mooie pagina, geweldige kleurencombinatie.
    groetjes Ballie (Bennarda)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk hoor Gerrina deze kleurencombi's en de vintage look!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina