"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

dinsdag 20 mei 2014

Iets kleins en blijf glimlachen / Something small and keep smiling

Omdat het zo'n heerlijk zonnig weer is en ik m'n nieuwe tekststempels graag op een kaart wil gebruiken, heb ik deze twee kaarten gemaakt:
Because of the lovely sunny weather and because I wanted to use my new sentiment-stamps on a card, I made these two cards:




Tekst (Sometimes somebody says something very small, that fits right in that little empty place in your heart):



Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Crafts & Things
Stencil: Penny Black, Stampinback
Inkt: Versafine zwart, DI roze, groen en oranje
Overige: Aquarelpapier met opgedepte inkt en roze cardstock




Tekst:


Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Penny black en Reprint
Stencil: Penny black, The Crafters Workshop en onbekend rondjesstencil
Inkt: Versafine zwart, DI geel en blauw, groen en oranje
Overige: Waterpen, ronde blending tool, aquarelpapier met opgedepte inkt en groene cardstock




Creatieve groetjes,
Gerrina


Met de 1e kaart doe ik mee bij:
I am entering the first card at:
Simon Says Stamp Mondaychallenge: Botanical


Met de 2e kaart doe ik mee bij:
I am entering the second card at:
Penny Black and More: Maychallege; Anything goes

20 opmerkingen:

  1. Mooie tekstjes en hele mooie kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk vooral de 2e vind ik heel erg mooi.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee wonderlike kaartjies Gerrina! i LOVE the sentiment on the first... it is so true!
    Love your style!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee prachtige kaarten Gerrina en wat een mooie tekst stempels!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. fabulous cards Gerrina. I especially love the first one. The colours are soft and subtle and the whole card gives me a feeling of peacefulness that seems to for right for the sentiment x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee prachtige creaties Gerrina, en ja hoor mooie teksten heb je hier geplaatst!!!De eerste kaart is super maar ook de tweede vind ik fantastisch hoor!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaarten en wat een leuke teksten !
    Corrie x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi Gerrina, die teksten zijn inderdaad prachtig!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aaah gorgeous and thanks for joining us at Penny Black & More this month and good luck, Luv Sam x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooie kaartjes! Elke heeft prachtige teksten toch.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zeker en gemist door tijdgebrek op 't AS event, dus gespaard en er een heel aantal mooie gevonden...

      Verwijderen
  11. Wat een mooie kaarten. En de tekst past er goed bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooie kaartjes, mooie tekst, vooral op de bovenste kaart vind ik de tekst mooi.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo mooi, dat strakke takje met bloemen...mooie kaarten ermee, maar ik ben extra geraakt door de tekst op de eerste kaart...die raakt! En dat maakt die kaart extra bijzonder Gerrina...denk ik...
    Hartelijke groet, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Two more beautifully elegant cards Gerrina and stunning colours, thank you so much for sharing your creativity with us at Penny Black and More challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Gerrina,
    Via een CAS-challenge hier gekomen ...waar ik jouw prachtig kaartje tegenkwam....en ik ff ook verder op je blog allemaal prachtige creaties zag...ben ik ook volger geworden zodat ik niet veel meer hoef te missen van dat alles....
    Deze 2 kaartjes zijn ook schitterend...met prachtige sprekende teksten....
    Ik zou het leuk vinden als je bij mij een kijkje kwam nemen....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die eerste is prachtig en zulk een mooie tekst. De tweede is ook mooi en die tekst briljant!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Two very beautiful cards Gerrina :D xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fabulous cards and love the sentiment too!
    Thank you for sharing at Penny Black and more;-))m

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina