"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

woensdag 12 november 2014

ATC´s met een rechthoek / ATC´s with a rectangle

Zoals elke maand was er ook afgelopen maand een ATC-swap bij De Craftorij FB-groep. Deze keer de uitdaging om er een rechthoek op te verwerken. Ik heb 2 sets gemaakt. De tweede was eerder hier al te zien.
Every month there is an ATC-swap at the Craftorij FB-group. Last month the challenge was to use a rectangle on it. I´ve made two sets. The second was showed earlier here.




Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Viva LasVegaStamps, Prima
Inkt: Versafine zwart, Memento Lilac posies, DI Salty ocean, Mowed lawn, Spiced marmelade en Picked raspberry
Overige: Wit cardstock en ronde blendingtool


Deze heb ik hier al eerder laten zien:
This one I showed earlier here:



Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Viva LasVegaStamps, Prima, Creamotion
Stencil: Crafters Workshop
Inkt: Versafine zwart, Memento Teal zeal, DI Weathered wood
Overige: Wit cardstock, Blendingtool en Waterpen


En de complete sets:
And the coplete sets:



En kijk eens wat een mooie ik ontvangen heb:
And look what I recieved:



Dank je wel weer Sandra, Selma, Saakje, Anja en Anneke!
Thanks again Sandra, Selma, Saakje, Anja and Anneke!



Morgen geef ik een workshop snelle kerstkaarten maken bij mij thuis. Alle info vind je hier (klik). Er zijn nog een paar plekjes vrij. Wil je nog meedoen, mail me dan via gerrina@onsnet.nu.



Creatieve groetjes,
Gerrina


Met de 1e ATC doe ik mee bij:
I am entering the firist ATC at:
Addicted to Stamps: #121 Anything Goes


10 opmerkingen:

  1. Ik vind het twee erg mooie sets, die met de schommel kende ik idd al, die met de bollen die een mooi contrast geven met de rechthoeken zijn ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow these are stunning stamping techniques on such a small surface.
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie serie Gerrina....zo leuk die combinatie van cirkels en rechthoeken op de eerste kaartjes, beide kaarten zijn zo levendig.
    En die stempels....tsja...eindeloos leuk!!!! :-))
    En ik blijf ze tegenkomen op het net...ook bij mezelf...
    Fijne dag en morgen een leuke workshopdag gewenst!
    Groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie ATC's, misschien moet ik ook maar eens meedoen !
    Corrie x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee prachtige serie ATC's Gerrina, mooi zo'n verzameling bij elkaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ontzettende mooi kaarten. Prachtige kleuren heb je gebruikt op je cirkelkaart. Ik vind je stempels zo gaaf.
    Veel succes en plezier met je workshop.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaarten, schitterend kleuren en mooi stempels gebruik!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Spotted your blog on a facebook group, amazing inspiration, love your work xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a fantastic image! Love the feel of movement she has - great card! Thanks for playing along with us this week at Addicted to Stamps and More!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, great cards, Gerrina. Love the artsy feel of them all. My favourite is the first one, I simply love the b&w images against your vibrant background. Thanks for joining us at ATSM this week. Monika
    PS Don't know if you're interested, there is a Blog Hop going on over at STAMPlorations http://stamplorations.blogspot.com. Would be great to see you there.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina