"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

maandag 9 november 2015

Chocolademeisje / Chocolate girl

Toen ik vorige week met mijn Chocoladekaart voor m'n Gast Designerkaart bezig was, had ik ook even deze stempel in m'n handen. Ik ben niet zo van de "cute", maar door het grote stuk chocolase (en ik hou van chocolade!!) kon ik deze stempel niet in de winkel laten liggen. Dus ook daarmee een kaart gemaakt:
Whem I was looking for stamps for my chocolate card for my Guest Designercard, wwas this one one that I had in my hand. I'm not so into "cute" stamps, but with that big piece of chocolate on it (and I love chocolate!!), I couldn't let this one lay in the basket at the shop. So I made a card with that one aswell:



Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Bildmalerna, Marianne Dessign
Inkt: Memento Peanut brittle, Tombows diverse kleuren
Overige: Aquarelpapier, waterpen en créme cardstock



Creatieve groetjes,
Gerrina


Met deze kaart doe ik mee bij:
I am entering this card at:
Simon Says Stamp Mondaychallenge: Create something beginning with the letter "N" (Nice, so nice...I think I have to make a trip to the fridge...)

14 opmerkingen:

  1. Volgens mij krijgt ze daar wel buikpijn van als ze de hele reep opeet ! Leuk !
    Corrie x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje weer Gerrina....leuke stempel weer...en ook ik ben zowaar chocola verslaafd...hahaha...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So fun. Love the big chocolate bar. perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi en schattig kaartje!!! Ik eet heel graag chocolaatjes maar kan er niet zo goed tegen, daarna altijd buikpijn!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook deze is natuurlijk te leuk om te laten liggen. Mooie kaart heb je ervan gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja, vrouwen en chocolade! Leuke kaart en die stempel is echt geweldig!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So you are a chocoholic as well Gerrina !! But it a nice image and can see why you had to use it, gr eat card.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such a cute image. I have the sentiment as a stamp but no image...must look out for one xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben ook niet zo van de cute stempels, maar deze is wel heel leuk! Ook het watercoloreffect, gaaf kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fun card and perfect image with the sentiment :) I also love chocolate. Fantastic design, beautiful. Have a great day xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha ha cute is hij zeker maar wel heel leuk Gerrina!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahaha ... so cute and fun, Gerrina ... chocoholics unite!! Hugs, Anita :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is such a whimsical wonderful card! I really love chocolate, too, so your card made me smile. And it made me hungry! I thought it was so clever of you to make the chocolate bar covering part of the sentiment. And the little girl's expression really brings this card to life! You did a great job with this and I'm so glad you shared it with us for this week's Simon Says Stamp Monday Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina